fredag 9 april 2010

Lugn hemmakväll

Gänget hade visst kul igår, utan mig.
Så pass kul att Henke bestämde sig för att skippa träningen idag.
Även jag har varit trött idag och vid ett svagt tillfälle var jag på väg att strunta i gymmet även jag. Tack och lov så vann min ordentliga sida. Klart att jag skulle gå till gymmet och köra även fast jag blev utan träningspartner.
Så här i efterhand är jag glad över mitt beslut men i min ensamhet så bestämde jag mig för att det fick bli pizza och cola till middag så jag antar att jag hamnar på noll igen. Nåväl, livet är faktiskt till för att levas.
Jag bestämde mig för en lugn kväll framför tvn. Jag vet av erfarenhet att dom inte varar så länge i tid så jag kan nog räkna med att vakna tidigt i morgon.
Kanske skulle jag i så fall baka lite?
Nåväl, det ger sig i morgon.
Hoppas att ni alla har en fantastisk fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar