tisdag 27 april 2010

Tisdagstorsdag

Idag har det varit "torsdag" hela dagen!
Jag har tagit ledigt torsdag och fredag så i morgon blir min fredag.
På torsdag åker jag till Sthlm för att åka på en Åbo-kryssning.
Eller, jag, Henke, Markus och massa andra ska på kryssning.
Det ska bli riktigt kul! Markus ska spela på båten men vi kommer i alla fall få tid att umgås mängder. På fredagen stannar vi i Sthlm och checkar in på Scandic Malmen.
Där blir det några drinkar och sedan ut i nattlivet.
Men idag var det som sagt "torsdag" och jag har chillat på Bee med Markus och ett glas vin.
På lördag öppnar förresten Beebars uteservering och den kommer att bli fantastisk och mitt stamställe nu när värmen kommer. Jag fick även lite inside information om lite goda viner som läggs till på vinlistan. De är som gjorda för en varm eftermiddag på uteserveringen. Det kommer att bli en härlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar