söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Levnadsglad "tjej" i sina bästa år men stor aptit på livet och ett barnasinne som i allra högsta grad finns kvar. Gillar att tvätta och laga mat. Tycker även om att jobba, festa, spela sällskapsspel och långa promenader i solnedgången hand i hand med dig.
Du bör vara snygg, trevlig, charmig, känslig, humoristisk, monogam och ej allergiker.
Du bör även gilla mig, att städa, mina vänner och kramar. Du får absolut inte vara svartsjuk och du ska vara i lämplig ålder gärna med ett välbetalt jobb.

Jag hyllar kärleken. Kärlek är min religion. Då menar jag all sorts kärlek. Kärleken till vänner, familj, husdjur, partner/s, livet, naturen och medmänniskan.
Trots detta tycker jag och många singlar att just dagens datum 14 februari är lite jobbigt. Vi som inte har någon speciell att fira denna dag med. Mest för att samhället har tutat i oss att om vi inte hittar någon att dela allt med så är vi halva. Så denna dag blir vi cyniska och avundsjuka på våra vänner som ska hitta på mysigheter och fira.
Kontaktannonsen ovan är naturligtvis med glimten i ögat men visst vill man träffa någon.. Men kraven är höga... Han ska vara som mina bästa vänner! I dagsläget är dom min största kärlek.

Gårdagen var fantastisk! Ett fullsatt Bee med mängder av härlig schlagermusik.
Träffade så många roliga människor och hela kvällen hade jag mina älskade Henke och Markus vid min sida. Livet var verkligen på topp!

Jag hade även många som kom och berättade att de minsann läser min blogg. Tack för alla positiva ord, det värmer verkligen.

Som vanligt på söndagar vaknade jag på tok för tidigt efter 4 timmars sömn. Men idag känns det ganska bra faktiskt. Jag är fortfarande upprymd av gårdagen och min energinivå är faktiskt ganska hög. Trots detta så händer det nog inte så mycket idag. Mys med katterna som ju faktiskt äger en stor del av mitt hjärta.

Ha nu en fantastisk dag i kärlekens tecken oavsett vilken typ av kärlek det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar