måndag 8 februari 2010

Hockey!!

Idag har varit en rolig dag.
Började med en sväng till simhallen där jag fick tid att fundera ut hur jag skulle skapa lite ordning i mitt jobbkaos. Jag känner mig fortfarande hopplöst efter sedan i fredags men har fått klart det som var mina huvudprioriteringar.
I morgon blir det nog en lång dag på jobbet och sedan hoppas jag vara i kapp.
Jag var tvungen att gå tidigt från jobbet eftersom jag hade tid hos tandläkaren.
Jag är en mycket underlig människa men tycker faktiskt om att gå dit.
Min tandläkare är en mycket trevlig man och då man kommer därifrån känner man sig ren. Det bästa är att med försäkringen jag har tagit (som jag betalar varje månad) så kommer jag därifrån utan att bli av med massa pengar oxå.
Därefter gick jag hem till mamma och satt och pusslade med henne en stund. Bara umgicks och pratade om allt och inget. Fantastiskt trevligt verkligen.
Sedan var det dags för kvällens event.. Jag hade vunnit hockeybiljetter på jobbet och Camilla följde med.
Vi hade så fantastiskt kul! Satt och skrattade och klappade och buade... Allt som ingår i en hockeymatch. Till slut vann Frölunda och vi var väldigt nöjda då vi gick därifrån.
Det är kul då det händer saker hela dagen men ganska tröttande.... I morgon hoppas jag att det blir lite lugnare. Eller, det gör jag ju egentligen inte.. Jag vill bara ha en kul dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar