onsdag 10 februari 2010

Vilken dag är det?

Hela dagen har jag trott att det är torsdag.
Trots att jag vid flera tillfällen har blivit uppmärksammad på att det är onsdag så har jag fortare än kvickt hamnat i torsdagstänket igen.
Nu har jag dock landat i verkligheten och är mycket medveten om vilken dag det är.
Visst är det konstigt att hjärnan bara helt plötsligt får för sig något trots överbevisning?
Idag var jag uppe med tuppen och skyndade med gott humör iväg till jobbet.
Efter halva dagen så försvann min energi och dagen blev jobbig....
Trots det så fick jag en del gjort och stängde ner för dagen med gott samvete.
Henke stog utanför jobbet och väntade och tillsammans begav vi oss till gymmet.
Det var faktiskt riktigt skönt och efteråt kom energin tillbaka.
Hem och fixade lite mat och nu är det dags att umgås lite.
En helt typisk vardag och jag älskar det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar