onsdag 17 februari 2010

Jaha onsdag?

Idag är en ganska händelselös dag.
Det kunde ju ha hänt något... Jag blev tillfrågad att följa med på bio..
Men jag kollade mitt sorgliga februarikonto och insåg att sömn skulle bli negligerad och tackade nej. Så här i efterhand var det nog dumt... Det hade nog varit roligt.
Nej, i stället blev det ytterligare en lugn hemmakväll med katterna och det är ju bra det med.
Ska nog i säng tidigt i kväll då jag tänkte börja morgondagen med simning.
Klockan halv sex ringer klockan och sedan är jag i simhallen strax efter sex.
Klockan halv åtta sitter jag på mitt kontor och mumsar frukost.
Har jag sagt att jag gillar rutiner?
Tänkte att jag ska försöka locka Markus, Fredrik och Barry att träffa mig en sväng i morgon. Får se hur det går men jag håller tummarna för att jag ska lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar