torsdag 4 februari 2010

Mystorsdag

Idag har varit en härlig dag.
Först upp i ottan för att simma.
Väl där mötte jag en gammal kollega som jag var väldigt bra kompis med och vi pratade en stund.
sedan bar det av till jobbet...
Det var en dag med mycket att göra (de bästa dagarna enligt mig)och dagen gick oerhört fort.
Efter jobbet träffade jag upp Johnny och Aron.
Aron skulle shoppa lite kläder och det slutade med att vi alla hade shoppat (eller ja, jag köpte faktiskt sju par strumpor och det räknas väl?)då vi kom ut från affärerna.
Jag var tokigt sugen på ceasarsallad så vi gick till Bee och åt middag.
Det var mysigt. Bara umgås över lite mat... Kvalitet!
Efter det så var vi alla sugna på något sött och vi förflyttade oss till Franks där jag mumsade morotskaka och drack chailatte (telatte).
Mycket prat och skratt har det varit men nu är jag trött.
I morgon är det premiär av Busy Bee... en härlig kväll med barhäng och bra musik på Beebar... Jag ska titta dit en stund tänkte jag även om det nog blir alkoholfria drinkar.
Vi ses väl där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar