torsdag 18 februari 2010

Snö...storm?

Jag sitter i mitt varma hem med en kopp rykande té och tittar ut på eländet utanför mitt fönster.
Moder natur har bestämt sig för att vi behöver mer snö och snön har vräkt ner hela eftermiddagen. Jag känner mig väldigt tacksam över att jag inte behöver vara utomhus idag. Än mer tacksam är jag över att jag inte är bilförare. Att jag inte kommer behöva skrapa någon bil i morgon.
Jag ska bara pulsa några meter till närmsta spårvagnshållplats och hoppas på att trafiken fungerar trots all snö... Det ordnar sig!
I tidningen skriver de en rekommendation om man kan, undvik att vara ute i helgen.
Det kan inte jag!
I helgen blir det fest på Bee. På fredag Busy Bee med schlagergäster och lördag härliga fartfyllda Barbee med Dj Police!
Så som du nog förstår så bara måste jag delta. Jag måste få vara med där det händer, få vara del av det roliga. Träffa alla dessa fantastiska människor som tillför så mycket positiv energi till mitt liv.
Vi ses väl?

Barry och jag då vi festade i somras

1 kommentar: