söndag 28 februari 2010

Lugn kväll på BarBee?

Markus jag älskar dig!

Jag har en kompis som heter Markus... Jag antar att det är ganska kännt vid det här laget. Han har varit med många av mina roligaste kvällar men han är så mycket mer än party... Han finns även där då allvaret och vardagen sätter in och man behöver en riktig vän. Men det är inget jag tänker dela med mig av idag...
Idag tänker jag fokusera på party.
Vilket fantastiskt party det bjöds på igår!
Det var länge sedan jag hade så kul verkligen!

Jag hade inte sovit så många timmar natten till igår...
Min tanke var att sova lite innan jag skulle till stan men det blev inte så.
Så med 3,5 timmars sömn i kroppen så bar det iväg till BeeBar för att äta middag och krama på världens bästa Markus.
Jag älskar att komma till Beebar även då det är lugnt. Jag tycker så mycket om personalen och hur de får mig att känna det som att jag hör dit, att det är där jag ska vara. Det är en arbetsplats med mycket kärlek och det märks då man kommer in genom dörren.
Jag satte mig ner och åt deras fantastiska Pasta Pollätta och kände hur energin rann tillbaka in i min kropp. Vi satt och diskuterade om förväntningar på kvällen och kom väl fram till att det nog skulle bli en lugn kväll.
Sedan var det melodifestival... Jag tyckte att det var en ganska tråkig omgång.... Lite platt, även fast jag tror att hitmässigt var det den bästa delfinalen.
Efter det så var det dags för party!
Det började ganska lugnt men sedan blev det ordentligt drag!
Det spelades gamla schlagers och hela stället dansade och sjöng.
På bara ett ögonblick var det fullsatt och det var tokigt kul.
Jag sjöng mig hes, dansade så att hela kroppen värkte och skrattade så jag fick ont i magen.
Den lugna kvällen på BarBee uteblev helt enkelt.
Jag hade helt enkelt en av de roligaste kvällarna på länge.
Tack till alla som bidrog!

Nu kom Kristian in genom dörren... Vilken fantastisk helg i mitt liv!!!

2 kommentarer: