måndag 15 februari 2010

Härliga måndag

Nu är helgen över och en ny spännande spännande vecka har börjat.

Jag överlevde helgen även denna gång trots halvdan schlager och öronmärkt dag för romantik.
Nej, nu är jag bitter..... Jag har haft en härlig helg och är utvilad och faktiskt på väldigt gott humör.
Dagen har flutit på och sedan har det tränats och ätits... Nu är det en lugn kväll i soffan med Henke. Bilbo har hittat upp i hans knä så vi får väl se om han kan hålla sig vaken hela kvällen.

Jag har frusit hela dagen och har seriöst funderat på om man inte ska införa krammåndag. En dag då man får kramas utan att det verkar konstigt (t.ex med arbetskamrater och okända snyggingar) och därmed kan få upp värmen.
Jag hade några arbetskamrater som tyckte att iden var bra men bara en som vågade krama mig och några okända snyggingar har inte jag vågat krama.

Men nu ska jag ta mod till mig och krama om snyggingen som sitter jämte mig i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar