onsdag 24 februari 2010

Trött

I dag började jag faktiskt dagen med att gå till gymmet.
Henke skulle hjälpa sina föräldrar på eftermiddagen och jag ville gärna ha hans sällskap så då var det inte så mycket att välja på.
Jag gillar egentligen inte att gymma på morgonen. Känns som att man väcker kroppen på ett våldsamt sätt och det tar tid innan man känner att träningen går bra.
Dock så inser jag att min träningsvärk försöker berätta att det är nyttigt att träna på morgonen. Oavsett så blir det simning i morgon... Mycket mysigare uppvaknande.

Idag har jag varit lite duktig. Diskat och lagat mat. Inget avanserat dock... Macaronipudding... Min favvorätt då jag växte upp. Jag gillar det fortfarande men det kanske inte längre är min favvorätt. Visst är det konstigt att smaklökarna ändras så över åren? Saker man absolut inte ville äta då man var barn är plötsligt vardagslyx och saker man älskade äter man hellst inte alls.

Nu är jag sömnig, kommer att somna fort i kväll. Jag tror att snön lite suger musten ur mig trots att det är vackert.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar