tisdag 23 februari 2010

Gossip stänger ner

Gossip är stället jag spenderade flera dagar i veckan på tidigare.
Gossip var som ett vardagsrum och det var där kompisarna träffades.
Det pratades, skrattades, sjöngs och vid tillfälle även gräts det.
Då jag brukade hänga där så stod Markus bakom baren minst 5 dagar i veckan.
Det var den stora anledningen till att jag gick dit.
Sedan är det ju ett stort plus att resten av personalen är fantastiska människor och att bästa partyt vid den tiden infann sig på Gossip.
Jag har träffat så många fantastiska människor där, människor som jag tror och hoppas kommer finnas i mitt liv långt framöver.
I morse vaknade jag till ett SMS från Johan (som jag faktiskt blev kompis med på Gossip)där han skrev att det beslutats att Gossip ska stänga.
Det känns inte kul att ett ställe stänger ner och kanske än tråkigare då det är ett ställe som man kännt sig del av.
Minnena kommer dock alltid finnas kvar.


Markus och Aron nyår 2008


Söta Adam spexar lite


Dijana som skötte markservicen


Sam som tog hand om gäster och jackor

Jag skulle kunna lägga upp hur många kort som hellst!
Jag är glad för åren med Gossip. Nu blickar vi framåt och skapar nya minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar