onsdag 3 februari 2010

Semester är inget bra

Oj vad trött jag var då klockan ringde i morse och faktiskt hela förmiddagen.
Att ha semester är inget bra för rutiner och dygnsrytm, även om det bara är två dagar.
Men vad gör väl det? Allt har varit så fantastiskt kul så lite trötthet står jag gärna ut med.
Det var jobbigt men skönt att träna idag. Känna att allt festande skulle ut ur kroppen. I morgon ska jag upp tidigt till simhallen.
Innan man vet ordet av så är man inne i rutinerna igen:)
Jag har lagt upp ett album med bilder på facebook och blev riktigt irriterad. Satt och taggade korten, skrev även många kommentarer... Då jag sparade var inget av det kvar! Nu är jag så trött att jag inte orkar..
Nåväl, det är små problem som löser sig.
Nu ska jag sova
Natti!


Markus och Christo

Jag och Vlad

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar